English | فارسی
صفحه اصلی  /  اخبار و اطلاع رسانی
مدیران موفق می دانند که ایجاد صمیمیت میان کارمندان و ایجاد فضای خوب و مفرح  در مجموعه شان موجب بالا رفتن راندمان کاری مجموعه خواهد شد. مجموعه ها همواره تلاش می کنند تا محیطی شاد، آرام و منظم را برای فعالیت کارمندان ایجاد کنند. یکی از راه های رسیدن به این اهداف ، برگزاری جشن پایان سال برای پرسنل و خانواده شان می باشد.
در این راستا با حمایت مدیریت محترم گروه صنعتی و شیمیایی ریف ،روابط عمومی گروه اقدام به برگزاری جشن پایان سال و ضیافت افطار در روز27 ام اسفندماه سال جاری در تالار ارکیده شهرضا نمود.
در این جشن با شکوه ، کارکنان کارخانجات خودرنگ،پلیمر،ریـف،مهدی چلیک، ایمن ریف و سرای عطار به همراه خانواده های ایشان حضور داشتند تا جشن پایان سال این گروه متفاوت تر از هرسال برگزار گردد.از ساعاتی قبل از شروع مراسم ،محل برگزاری آذین بندی و تدارکات لازم جهت حضور 400 نفر میهمان که اکثریت آنان را کارکنان و خانواده های ساکن شهرضا تشکیل می دادند، مهیا گردید.
در ابتدای مراسم محمد پیرجمال مدیر روابط عمومی گروه ضمن خوش آمد گویی به ایشان و تشریح فعالیت های گروه در سالی که گذشت ،ابراز امیدواری نمود تا در سال جدید روند رفع مشکلات تولیدکنندگان در کشور بهبود یافته و شاهد برگزاری بیشتر این قبیل برنامه ها باشیم.
در ادامه برنامه گروه موسیقی پاپ به اجرای برنامه پرداخته و قطعات مختلف موسیقی را به سمع و نظر مدعوین رسانده و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.
حضور مدیران ارشد گروه آقایان مجید تباشیری ،حمید تباشیری ،عبدالغفار واثقی باعث خوشحالی و تشویق کلیه کارکنان گردید و رییس هیات مدیره گروه ریف ضمن تشکر از ابراز محبت آنان در سخنانی موفقیت های سازمان را در شرایط سخت اقتصادی و بحران های موجود نتیجه همدلی و همراهی تک تک کارکنان و بویژه کارگران زحمت کش گروه ریف دانست.
مجید تباشیری عنوان نمود تلاش تمامی مدیران ارشد سازمان بر آنست که مشکلات هر چه سریعتر رفع و ضمن افزایش راندمان کاری بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون گروه ریف در تمامی جهات باشیم.
اجرای مسابقه بین زوج های حاضر و اهدای جایزه به افراد حاضر با اسامی علی و حسن و همچنین اهدای بسته های آموزشی و فکر به کلیه کودکان و نوجوانان حاضر از دیگر برنامه های این مراسم بود.